Droplets

Nu är onsdagen här och Groovy är på väg, hon är säkert i luften nu. Jag ska åka och möta henne och resten på deras hostel. Det ska bli så kul att umgås med någon.
Imorgon ska jag ju då provjobba som cykel-sandwich-bud. Det är bara ett deltids jobb, man jobbar 9-13, men vi får se hur det går som sagt.. Om jag får jobbet så har jag eventuellt ett annat boende från söndag, låter helt okej och billigt och mer centralt.
Finns inte så mycket mer och berätta, jag håller på med ett litet bild/film projekt som visar mitt 2008, det absolut bästa året i mitt liv hittils. Den kommer nog komma upp på bloggen om någon dag eller så.

Nu fick jag ett mess av Groovy, dom åker från Stansted nu, iii.... Har inte träffat henne på typ 4,5 månad.


Emas och mina förebilder. Om något år låter vi så. ;)

Kommentarer
Postat av: ema

visst e den grym låten!! Så galet fin!! haha jaa våra förebilder garanterat!

nu drar jag till spanien å dansar salsa.

Kommer sakna dej. haha det gör jag ju redan=P så dum jag e.

ses om 4 veckor! Puss



ps, snälla messa mej imorrn om du får jobbet!! Ds.

Ps2. fast det vet jag ju iofs att du kommer ändå, så det var inget. ds2

2009-02-11 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0