Interview

Jaa, jag ska på arbetsintervju imorgon :) På en bar/nattclub tror jag.. Jag är inte riktigt säker, har sökt så mycket jobb.. Jag hoppas jag får det.. Men om jag inte får det är det lite kul med en intervju iallafall.. Så håll alla tummar.. Sen var det faktiskt ett till jobb som hade skickat mail, dom ställde lite frågor som jag svarade på, så jag hoppas jag får komma på intervju där också.. Vet inte exakt var det var för jobb förutom att det var typ gym/spa, om jag inte är helt fel ute så var det något slags reception/städ/allt-i-allo. Så nu hoppas vi på det bästa..
Det kunde inte varit en bättre dag efter min mail-check. En familj hade sett min profil på Au Pair World och ville ha mig som deras au pair också, fast dom bode ute på vischan i England, så jag tackade nej. Och sen hade Ema skickat tre nyinspelade låtar till mig, det var det bästa.. Jag måste bara få berömma henne igen, jag vet att jag gjorde det på hennes födelsedag en hel del, men hon är så duktig. Tack för låtarna Ema, lyssnar på dom om och om igen..

Och sen efter att kollat Aftonbladet och konstaterat att det svenska folket faktiskt skött sitt jobb på ett helt okej sätt i melodifestivalen igår så blev jag också glad. Tre av dom jag ville ha vidare gick vidare, tyvärr gick inte Ugglan direkt till final, men men.. Blev glad att inte Shirley gick vidare, haha..

"Sometimes when you wanna escape the reality, and bury yourself in your dreams ohh"


Något mer jag vill ha sagt? hmm.. Kanske senare..

Kommentarer
Postat av: ema

haha jag tror aldrig jag fått så mkt beröm å så många fina ord i hela mitt liv som under dom 2 senaste veckorna. jag är helt överväldigad=)

Jätte glad att så många gillar låtarna.. får mej å undra vad jag ska GÖRA MED DOM....hmm...



all lycka med jobben!

2009-02-09 @ 16:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0