Jag + 19st = Mitt boende

Ja, just nu bor jag i ett rum med 19st till, men det är faktiskt mysigt, rummet är fräscht också, och det kostar under 100 per natt. Jag lyckades få en bra säng också. Igentligen skulle jag bo i zon 2 norr om London, men eftersom det är helg och dom stänger typ alla tublinjer för ombygnad gick det inte att komma dit, så jag chansade och åkte till Groovys hostel, men där var det fullt, men hon rekomondera ett som låg nära, där hade dom en säng ledig :) Ligger precis vid tuben och är bara 3 stationer till Oxford Circus. Och det bästa av allt, en dusch med varmt vatten som hade en stråle som kändes och vattnet kom hela tiden. Så nu har jag tagit min första riktiga dusch sen jag kom typ, så skönt. Jag hade dock bara en ny tröja som inte luktade apa, men det är min träningströja, så jag får gå med den. Den förklara ju också att jag inte direkt har tränat under denna månad, mm,, en månad har jag varit i London, det är ganska lång tid. Men det känns mer som en lång weekend. Får se hur länge jag stannar, kanske bokar en hembiljett snart och åker hem och letar vidare på au pair jobb, känns som det är det som går att få, antingen i UK, eller Aus/NZ. Helst hade jag ju åkt tillbaks till USA till en jättebrafamilj och stannat där, för hela atmosfären typ.. :S är så underbar i USA. Men eftersom det är USA så har dom sina regler. Mitt visum som jag hade kommer jag aldrig mer få, man kan bara få det en gång. Man kan åka på turistvisum och stanna i tre månader sen åka ut ur landet och tillbaka igen, har hört att det finns au pairer som gör det, sånna som jobbar svart. Men har också hört om några som åkte fast på det och får aldrig mer åka in i USA, en höll till och med på att åka in i fängelse för att hon krockat med bilen och barnen blev typ skadade och hon var ju där illegalt. Men men...

Melodifestivalen igår också.. Tydligen bättre låtar en förra gången enligt aftonbladets läsare, håller inte med, men jag såg ju inte det.. Jag tänkte dock göra det. Skulle se på det live på datorn, men glömde bort att det var tidsskillnad så när jag kom till internetcafet så höll det precis på att sluta.

Hmm.. Jag tror inte det finns så mycket mer att berätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0