"Keep Feel The Same Thing"

Nu vet jag vem Petra är tack vare IPadresserna. Petra kommer inte störa oss något mer.

Ska börja med att berätta att jag ringde ett samtal igår, till USA. Det var till min bästis i Great Falls, Matilda. Jag var tvungen att få tag på henne eftersom jag fått höra att ska byta familj. Så jag fick tag i henne, hon var ute och gick i skogen. Det var kul att höra hennes röst igen. Det var ändå den röste jag hörde mest under mina tre månader i USA. Hon berätta att hennes familj typ inte behövde någon au pair längre. Men hon hade eventuellt fått en familj ca en timme norr om NYC, lyckost. Hoppas du får den och den är bra. Tycker synd om Jenny nu, ensam kvar av järngäget i D.C. Hoppas du får det bra ändå.

Tänkte berätta om min gårkväll som jag planerat att spendera i svenska kyrkan med filmmys. Men när jag kommer dit var

det ingen film, dom stängde tidigare, snopet.


Kollade på den här jämförelse grejen på facebook, och jag är rätt nöjd förutom dessa tre:

97th. More likely to do a favor for me.      1av4 25%
97th. More generous.                                 1av4 25%
98th. More reliable.                                     1av5 20%

More likely to do a favor for me, säger jag någon gång nej? Kommer du förbi och hämtar mig? Nej! tydligen?
More generous, okej det beror på hur man ser det. Generös är ju tydligen när man tackar snällt och artigt när någon säger en positiv kommentar om ditt utseende t.ex. Jag brukar däremot säga som det är, -Ja jag vet. Jag menar har jag satt på mig en tröja så tycker jag väll självklart att den är snygg. Men generös på det sättet att jag gör "favors" för människor då, och sånt!
More reliable, pålitlig. Hmm.. Måste först tänka efter vad det betyder. Att man litar på någon. Om jag berättar hemlisar för andra? Folk berättar inte hemlisar för mig tror jag, eller så lyssnar jag nog inte så mycket. Men jag kan ju inte säga att jag inte är pålitlig.

Vad tycker ni, kritisera mig. Det kanske bara är så att dom jag har ställts mot har varit hyper generösa och

pålitliga.


Om 3,5 h ska jag på arbetsintervju så håll tummarna..

Det är jävligt regnigt här i London just nu..


Kommentarer
Postat av: ema

jag tycker generös e när man bjuder på mkt...

det gör du. iaf mej =) så generös, jo då. Om du e pålitlig.. vet ej. än så länge tror jag, men jag har inte prövat dej riktigt än. å du ställer ju alltid upp. ödmjukhet vet du inte vad det är, men på det hela taget så är du ganska bra ;)



haha, fan att du kom på mej. som som tänkte dra det där till sin spets å ge massa kritik å sånt via henne... fuck.

men vet du jag var med om största blåsningen ever igår, ska berätta om det sen=)

2009-02-09 @ 16:52:33
Postat av: Tessan

vem var petra?

2009-02-09 @ 18:11:35
URL: http://sundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0