Nope

Tyvärr kommer jag inte fortsätta blogga här. Orsaken till detta är att jag tycker inte det är roligt. Det är super kul att så många följt bloggen, förstår inte riktigt vilka alla är, vilket är lite skrämmande, människor läser om allt jag gör. Jag vill inte vara en public person. Men det är rätt så kul att blogga, vilket har gjort att jag funderar på att starta en ny blogg. Där kommer jag dock inte skriva om mitt liv, vilket jag förstår är varför många av mina läsare läser min blogg.. Men det skiter jag i. Jag kommer länka till en eventuell ny blogg.


Ciao

Kommentarer
Postat av: M

Vad ska du skriva om i din nya blogg då?

2009-02-26 @ 09:33:51
URL: http://vante.blogg.se/
Postat av: emsing

jaha.. vilket tråkigt besked. Sverige är i chock idag kan jag säga. nämen det gör inget så länge jag ser dej om dagarna. bara lite jobbigt när du sitter på andra sidan jorden eller så. Men då finns ju mejl =)



Jaja, nu vill jag bara - från oss Bloggläsare till dej - tacka så mycket för den här tiden, att du släppte in oss i ditt liv och gav ett smakprov på hur det är att vara Robin Sundström ;)



Ses om några dagar. Puss vännen

2009-02-26 @ 12:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0