One night in London

Jag har ont i huvudet, och så är jag hungrig, vill köpa en stor fet mcdonalds måltid, men jag vet inte om jag har råd med det, jag har ju en banan i väskan ;) Igår träffade jag Groovy, Bella, Yasmine och Evelina, det var skoj. Men efter ca en timme kändes det som vi inte alls hade vart borta från varandra i 4,5 månad. Jag följde med dom och checkade in på hostelet. Sen tåg vi tuben till Oxford Circus och åt. Sen mötte vi Emma. Det var så skoj. Sen gick vi till olika affärer och Yasmine, Evelina och Bella sprang omkring och titta medans jag, Emma och Groovy stod och snackade. Sen fortsatte vi ner genom Soho och till Leichter Square och satt oss på en pub där vi tog en öl. Sen vandrade vi vidare och Emma kom på att vi kan ju köpa något och dricka på typ Tesco, så gåt vi runt och dricker, för det är billigare, jag tyckte det lät som en bra ideé så vi köpte två strong bow var. Gick runt lite och drack, såg big ben och london eye by night. Sen ville jag och Emma ha mer att dricka så vi gick runt och leta efter en Tesco, och då ville Groovy och co åka hem och sova så det blev bara jag och Emma, vi köpte 8 cider till och satt och drack på ett torg, det var mysigt.. Jag blev nog lite full och sen tog vi jubilee line hem, Emma bor två stationer innan mig på jubilee, eller nej, tre.. Så när hon hoppade av blev jag så jävla pissnödig, hade redan pissat 10 ggr minst under kvällen. Men jag kunde inte hålla mig så jag hoppade av två stationer tidigare och pissade. Sen fick jag vänta på nästa tåg ett tag. Men efter ett tag var jag hemma i mitt lilla rum i Stratford.

Sen skulle jag ju upp och provjobba, jag var tvungen att gå upp redan kl 7, men jag kom inte upp, fy fan va trött jag var. Så jag bestämmde mig för att sova vidare.. DÅLIGT ROBIN... Men jag lyckades komma på en bra ursäkt, så jag ska provjobba imorgon istället :D

Ingen alkohol ikväll...

Ska ringa Groovy snart och se vart dom är.. Fan hon från NZ har inte svarat på mitt mail på två dagar. Jag var ju lite sugen på att åka dit, hoppas hon inte hittatnågon annan..

Kommentarer
Postat av: ema

jag hoppas hon har hittat någon annan

2009-02-13 @ 13:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0