Sweden

Jag köpte mig nyss en biljett hem till Svedala. Lite tråkigt, men mycket trevligt och roligt på samma gång. Jag vill inte stanna länge, men här kan jag inte vara så länge till, pengarna knaprar iväg. Hemma kan man ju ändå leva på Mamma och Pappa ;). Det har jag ändå inte gjort på länge så det tycker jag att jag kan få göra :D

Glömde ju att skriva när min biljett tar mig hem, jo imorgon kl 17.40 flyger jag till Västerås, om någon rent spontant vill komma och hämta mig så är det bara att hojta till, men det är rätt många som vill göra det så ni får hålla tummarna att just ni får göra det i sånnafall. Nej, men bussarna går ju. Och jag har ju till och med en biljett med bussen från flygplatsen till bussterminalen i Västerås :)

Får se om jag tar mig tillbaks till London sen eller någon annanstans.

Så Helena, för att svara på din fråga, tyvärr, du hinner nog inte hälsa på mig den här gången, men sen kansek. Och Chrille för att svara på din fråga, jag kommer hem imorgon kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0