Vår

Jag har verkligen inte haft någon lust att gå in på blogg.se och skriva idag. Jag vet inte varför men vissa dagar känner man bara så. Vet inte om det är för att våren har kommit till London idag. Förut hatade jag hösten och älskade våren men dom senaste två åren har det ändrats, finns inget bättre än höstmörker. Idag har det som sagt varit vårväder, sol och upp mot 15 grader har vi nog haft. Det blev lite jobbigt då jag efter några veckors sucktande efter American Apperials super coola scharfcircel, eller vad fan den hetter, gick runt och svettades på gatorna. Är det mitt starff av min gud för att jag köpte denna enormt dyra scharf när jag inte egentligen behövde den, utan köpte den endast för att jag skulle känna mig snygg, vilket jag gör också men är det värt att slösa pengar på att man ska känna sig snygg, förut gjorde jag det jämt, köpte kläder hit och dit av alla dessa dyra märken, men idag blir det knappt några kläder, då jag har mycket som kan användas. När jag känner att jag ska införskaffa mig nya kläder har jag bestämmt mig för att det ska bli på Vintage affärer. Så mycket billigare och oftast snyggare, mer unikt. I London finns det sjukt många bra vintage affärer.

Så lite deprimerad av våren och solen.. Men deprimerad för mig tror jag inte är samma sak som deprimerad för dom flesta andra personerna på jorden. Jag ska nog inte använda ordet deprimerad, det är så starkt känns det som, jag tror jag aldrig varit deprimerad. Jag är alltid glad och nöjd med omgivningen och det underbara liv jag fått chansen att leva. Jag är bara lite of the record, jag vill inte åka hem, jag vill skaffa ett jobb, men inget positivt alls från något håll på jobbfronten när jag öppnade mailen idag. Men jag fick iofs ett annat positivt mail, det var bra , men det är en annan femma.. Nu blev jag glad igen.. Hej svejs, ska försöka se Redbergslid - Sävehof på svt.se nu..

ciao

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Yo, jag jobbar ju pa Aa nu, circle scarf heter den :P du skulle sagt till sa hade jag fixat en at dig billigt o skickat over :) sok jobb pa Aa i london! nar kaker du hem om du inte far natt jobb?

2009-02-17 @ 14:15:58
Postat av: Helena

jag tror du måste visa din circle scarf nu, jag är nyfiken.

jag undrar som chrille, när kommer du hem? hinner man hälsa på dig i London? Lycka till med jobb!!!

2009-02-17 @ 16:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0