Where Is Home?

Sitter just nu på ett tåg som ska ta mig från Västerås till Stockholm. Sen får jag ta pendeln till Märsta. Det är inte varje dag som man får åka tåg i Sverige, så jag är ganska nöjd, kostade inte så specillt mycket heller. Orsaken till att jag tog tåget var pga. att jag miss bussen med typ 10 minuter. Jag hade inte kollat upp vilka bussar som skulle gå osv. Jag har blivit någon slags, "Vi får se vad som händer person" vilket är lite spännande. Hade jag haft riktigt otur hade det inte gått något alls, varken buss eller tåg och jag hade varit fast i Västerås.
Flygresan gick bra även om jag fick uppleva Ryanairs dåliga sidor, när jag kom till Stansted var det hur mycket folk som helst och ryan air har införskaffat sig något jävla checka-in-själv-atomater. Vilket iofs är ganska bra om dom fungerar som dom ska, det gjorde inte dom här. Jag fick bara upp en textremsa där det stod "Leta efter någon av våra medarbetare som kan hjälpa dig", men det fanns typ en sån och ca 100 människor som ville ha hjälp. Till slut fick jag förklarat för mig att mitt lilla problem uppstod pga att jag hade bokstaven Ö i mitt namn. Men till slut gick det bra iallafall. Landade llite senare en beräknat också. SKriver mer sen när jag kommer hem och kan publicera detta, ciao.

Nu har jag vaknat och så, eller jag vaknade redan vid 8. Jävla jetlag alltså, en timme är mycket ;) Har tittat på skidskytte, det är typ en av det roligaste sporterna som finns, skidskytte och friidrott. Sen även fotboll och handboll. Handboll blir det på söndag, då skånelas herrar tar i mot djurgårdshof, eller något sånt, det ska bli skoj.
Klockan 16 ska jag träffa storasyster för första gången på typ 5 månader, det blir fika på valvet. Kom dit ;)

Finns inte så mycket mer att berätta om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0