Alla bara flyttar..

Har kommit till sista sasongen av vanner, man grater typ hela tiden, allt bara forandras, alla flyttar.

Igar gick vi pa Billy Elliot musikal pa Victoria Palace i London, den var jatte bra. Den var inte riktigt som jag trodde den skulle va, men den var bra. Vi satt allra langst bak, jatte hogt upp, vilket vi trodde till en borjan skulle resultera i en trakig forestallning, men dar vi satt kunde man se lite behind the stage. Musikalen var inte utsald sa vi kunde ha flyttat oss lite langre fram, men det var kul att se lite mer an det som dom som betalade 3-4 ggr det vi betalade fick se. Ungefar mitt i forestallningen kande vi en stark doft av marijuana ? Nagon satt och rokte pa pa musikalen. Okej att folk satt och rokte pa nar vi sag Oasis i USA, men pa Billy Elliot musikalen ? Men vi sag inte vem det var.

Det var lite skoj eftersom Emelies foraldrar var orolig for Emelie nar vi skulle aka hit for dom trodde att hon skulle borja knarka, det gor alla har enligt dom, jag skratta som bara den nar jag horde det. Men det kanske stammer, forsta gangen vi kom till var lagenhet satt det nagra och rokte pa, sen nu pa musikalen, vad ar detta for stad egentligen?

Ska nog ta en heldag till CV utdelning snart. Jag mailar aven med den har familjen som soker Au Pair ocksa. Men jag vet inte? Au Pair i ett ar? Det ar ju iofs nara hem sa man kan ta nagra trippar over helgen. Sen kan man plugga nagra kurser pa University, franska kanske, gitarr, teater kanske, det skulle vara skoj :)

Vi far se vad som hander.

Kommentarer
Postat av: matilda

hej. arligt maste jag medge att de kanns lite bra att du saknar USA, for de maste ju innebara att du saknar oss me. Alex har varit har i 11 dar nu o akte hem i mandags, vilket var jobbigt. kandes som jag prata om dig hela tiden, men de blir val sa nar man umgatts mkt. har knappt varit pa Y sen du akte o nu har jag blivit sjuk me, sa nu kan jag inte aka pga de. skicka aven hem min dator me alex, sa nu far jag skriva pa familjens sega dator, gahh. men de loser sig nog. kul att du ater hittat till starbucks. har du sokt jobb dar o pa urban outfitters? har borta e vi namligen eniga om att du skulle passa pa dessa stallen. hoppas de loser sig me boende o jobb. och om du hittar ett jobb som gar att sluta i augusti sa vore de kul om du kunde komma hit o resa sista manaden me oss. ha de bast kompis. massa kramar

2009-01-28 @ 17:20:56
Postat av: Robin

Hej Matilda.

Det kanns valdigt konstigt att inte traffat dig pa flera veckor, typ en manad. Vi var ju typ varje dag.

Jag ska forsoka komma till er och resa med er, annars far vi styra upp nagot annat, typ midsommmar nast nasta sommar :)

Kram Robin

2009-01-29 @ 15:16:19
URL: http://robinsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0