åtta

Fan va tråkigt det är att inte ha något jobb, man inser det när man går flera dagar och inte gör någonting alls. Sen när man har så mycket tid kan man passa på att göra lite vettiga saker, men allt jag gör är att titta på Vänner. Fast idag har jag suttit ner och lärt mig spela gitarr.. haha, jag kan faktiskt E, A, F, G, C och D, eller nu har jag nog glömmt bort dom, men jag kunde då. Jag önskade att jag kunde spela alla jävla instrument så man slapp hålla på nu. Men det är kul, speciellt igår kväll när jag och Ema skapade ett mästerverk, helt ärligt, den är grym. Och det som är roligt är att Ema inte gjort allt, jag har skrivit mycket av texten, och så spelar jag ju piano i refrängen.
Mitt CV inför London är påbörjat, jag är så grym på CV:n. ;)
Lite mailande till folk som hyr ut rum har jag också gjort. Imorgon ska jag och Emelie boka biljetterna med Ryanair. Jag älskar den Irländske fan som uppfan Ryanair, det är så jävla billigt och bra. Jag har åkt med Ryanair tre gånger tror jag, och det är fan mina bästa flygminnen, alltid i tid, och billigt.

Kommentarer
Postat av: Farsi

Aha! Du bloggar just nu...Lite problem för mig med kommentarer..

Ha det bäst...//Farsi

2009-01-08 @ 18:28:33
Postat av: Farsi

Ops!

Tänk på vad du skriver....Snart bör du ha lön eller promotions from RyanAir...

//Farsi

2009-01-08 @ 18:31:48
Postat av: Anonym

Bra robin!!! Öva nu så det sätter sej!=)

Å vadå : "jag har börjat på mitt cv"?? var det inte JAG som började på det?? eller iofs det var det personliga brevet... men det borde ändå stå "min underbara vän Ema kom hem till mej igår för att skriva min arbetsansökan ÅT mej på engelska=)"

saknar dej.

Leka imorn?

fått pass på Sodexo till kl 12.

puss!

2009-01-08 @ 19:13:09
Postat av: emsa

Bra robin!!! Öva nu så det sätter sej!=)

Å vadå : "jag har börjat på mitt cv"?? var det inte JAG som började på det?? eller iofs det var det personliga brevet... men det borde ändå stå "min underbara vän Ema kom hem till mej igår för att skriva min arbetsansökan ÅT mej på engelska=)"

saknar dej.

Leka imorn?

fått pass på Sodexo till kl 12.

puss!

2009-01-08 @ 19:14:07
Postat av: ema

Bra robin!!! Öva nu så det sätter sej!=)

Å vadå : "jag har börjat på mitt cv"?? var det inte JAG som började på det?? eller iofs det var det personliga brevet... men det borde ändå stå "min underbara vän Ema kom hem till mej igår för att skriva min arbetsansökan ÅT mej på engelska=)"

saknar dej.

Leka imorn?

fått pass på Sodexo till kl 12.

puss!

2009-01-08 @ 19:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0