Billy


 
Jag sitter just nu på Pret A Manger, vilket är ett litet café/någonting. Dom har iallafall gratis Wi-Fi :D
Om ca två timmar ska jag och Emelie på musikal, på Billy Elliott :D, det ska bli skoj. Efter det blir det hem till Stratford och sova förmodligen. Om en vecka fyller Ema år :), hon ringde mig idag, det var skoj. Allt är så skoj här i London. Det ända jobbet jag har på gång är som Au Pair i Southend on sea. Men jag vet inte, skulle vara lite skoj, samtidigt som man kunde ta lite kurser på Universitetet där. JAG HATAR FINNANSKRISER!!!

Igår hade tjejerna hemma hos oss storstädat hela huset, äntligen ;) Nu är det fint.

Jag önskar jag var i USA nu, jag gillar USA, jag saknar USA.
London
London
London - Emelie
London - Jag

Kommentarer
Postat av: helena

hhe, saknar du inte sverige :)

2009-01-28 @ 11:28:44
Postat av: Robin

nej, bara dig :)

2009-01-28 @ 16:15:16
Postat av: ema

Mej då????



Du, har statisteken gått upp nåt sen du åkte? =)

2009-01-29 @ 11:09:08
Postat av: Robin

Dig ocksa...

Den har faktiskt inte gatt upp, men det var ganska hogt nar jag akte.

2009-01-29 @ 15:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0