"Call A Friend"

Idag har det inte hänt så mycket, jag är fortfarande lite ur rythm. Vaknade vid 11. sen styrde jag ihop en lunch på valvet. Jag, Ema, Helena och Chrille var det, men jag måste sluta med det nu, går alldeles för mycket pengar. Inga mera luncher ute. Det får bli havregrynsgröt istället. När jag kom hem var det dags för middagslagning, men jag slingrade mig undan och spela lite fifa08. Mamma hade lagat tacos, det var super. Jag satt mig vid tv:n och åt och tittade på Jönssonligan, men jag fick så fruktansvärt ont i magen så jag trodde att jag skulle spy. Så jag gick och la mig i min säng och somnade, sen vaknad jag vid 23.30 och mådde bättre så nu har jag suttit här i några timmar jag letat boende i London och lite sånt där. På måndag bokar jag en flygbilljet, sen får jag se om jag får åka själv eller inte, och om jag hittar något jobb eller inte. Jag får väl se det som en semester annars. :)
Oj klockan är 02.40, detta är inge bra.

Usch vilket meningslöst och tråkigt inlägg, och kort blev det, det finns inget att berätta om här.

Kommentarer
Postat av: Jensan och Matilda

Vi saknar dig!!!! Du borde söka jobb på Urban outfitters i Georgetown :)

2009-01-05 @ 03:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0