Death Cab

Fick precis veta av min gammla granne i USA att Death Cab spelar i D.C. i april. Om jag anda hade varit dar da. Laste aven att Madonna kommer till Sverige och spelar pa Ullevi i Augusti. Biljetter slapps den 9 februari tror jag det var. Jag ska latt kopa mig en biljett. Ar det nagon som saljer sin biljett till Coldplay pa Station i sommar? Jag ar intresserad.
Annars kan man ju aka till Roskilde och se dom. Och The Killers till Hultsfred. :)

Maste beratta om min och Emelies lilla insedent i forrigar natt.. Jag vaknar mitt i natten och satter mig upp. Emelie som redan ar vaken fragar, -Sover du?
Jag som halvt sover och halvt ar vaken svarar, - Ja, eller nej.. Alltsa jag haller pa losa en gata.
-Jaha?, svarar Emelie, vaad for gata?
-Dom sager att du.. Eller skit samma, det ar for kompliserat. Sager jag och somnar om.

Jag kanske ar sa inne i mina bocker.

Idag var vi pa en fredags-seconhand-marknad. Den var helt enorm och det fanns mycket coola saker. Men jag sparar pa pengarna.

Sa ar livet.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Robin, gräver just nu i mina gamla kontakter vad det gäller jobb till dig i London. Får Ninas gamla chefs resturangadress i helgen. Hon skulle maila till henne och kolla om dom behöver någon duktig kille. Annars rullar allt på här hemma. ALLA tränar just nu, gymmet är proppfullt, hoppas du trivs bra i London. kramis....

2009-01-30 @ 17:01:14
Postat av: Tessan

shoooe brooeee. JAG SKA TILL HUlTSFRED OCH SE THE KILLERS!!! fy fan va grymt det kommer bli!

2009-01-30 @ 18:07:24
URL: http://sundstrom.blogg.se/
Postat av: the big sis.

hej min alskade brorsa, lange sen nu ju, jag aker hem pa tis helt sjukt. imorgon drar vi till bangkok och shoppar akta saker hehe. hur mar du annars? saknar iallfall dig och fan va jag skratta for mig sjalv nar du sov eller va vaken.. jag kan se mig dig framfor mig hahaha puss halsa emelie

2009-01-31 @ 12:44:52
Postat av: Tessan

haha, jaja.. det där löser sig. dom vet inte riktigt om det än menmen.. :) saknar dig. när kommer du hem? <3

2009-01-31 @ 18:25:06
URL: http://sundstrom.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ja, det bli skit bra =) längtar sååå mycket tillsommaren, ska till maggan också.. det ska bli sjukt kul.

2009-02-01 @ 18:25:58
URL: http://sundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0