God Morgon Nyår!

Har precis vaknat upp efter nyårsfirandet igår. Jag har lite sådär halv ont i huvudet. Men annars är allt bra.
Jag tycker hela gårdagen var lite komisk, jag visste inte att så många hade koll påvem jag var, vad jag gjorde och så vidare. Många lite halvbekanta/folk jag inte känner kom fram och sa att dom följer min blogg, skummt :/
Sen fick jag höra typ tusen ggr, men.. va? Är inte du i USA? Även där av många jag aldrig någonsin pratat med förut.

Annars var det ett bra nyår. Vi började med en riktigt god middaghos mig, vi gjorde kyckling och potatis och en supergod sallad. Vi som var hemma hos mig var, Ema, Emelie, Sussi, Chrille, Simon och Prinsen. Jag kommer fan inte ihåg vad han heter på riktigt, men men.
Sen fick vi en baota stor taxi, en sån där handikappbuss typ. Som lura oss på pengar. Om en taxi ringer och säger, - A nu är jag här. Och vi börjar ta på oss alla kläder och sånt, och kliver in i taxin ca 5 min efter han ringt,då kan han ju inte starta taxametern när han ringer samtalet. Speciellt inte när dom på taxi 020 sagt att det kan bli väntetid. Ska vi chansa att han kanske kommer en viss tid och stå utanför huset och vänta i vad som kunde bli upp till 1h typ.  Aja.

12-slaget firades på kanonkullen, träffade massa människor där. Och så så vi u en hel del raketer också :D

Det skulle fan inte sitta fel med en bakislunch på Donken. Någon som är på ?

Kommentarer
Postat av: Farsi

Hej o Gott Nytt år! Hoppas allt är okej. Är själv i huset nu sen Morsi Thessan åkt hem. Soffan o Grooovy till, Hmmm. KosaMoojjen tror jag!! Spelar golf på heltid numer. Idag gick det riktigt bra nästan alla 18. Men värst var på Nyårsafton. När jag stänkte i kulan från 110m. rätt i koppen. Birdie nam, nam.

Kul grej! Såg Calle number sixteen från slottet i stan i Ban Phe idag, på lite håll men ändå. Han och Brasiliskan med någon/några av barnen är på Sameth i 3 dagar. Värsta uppståndelsen!! Skulle vara kul om du kan ta några bilder på gäststugan och maila över.

Ha det bäst till vi syns nästa vecka. Kommer hem nummer elva i January. Kram från Farsi...

2009-01-02 @ 16:44:14
Postat av: matilda

nu tycker jag de varit LITE dålig uppdatering här. bara för att du kommit hem till svedala o får dricka alkohol betyder inte de att du ska hänga på systemet el puben jämt (el va du nu annars gör). Vi satt i bilen idag, jag jenny o juli o prata om hur mkt vi saknar dig och dina "å, jag älskar denna låten, den e me i OC" hoppas du har de bra hemma iaf. hugs

2009-01-03 @ 05:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0