I ett regnigt London

Nu har saker borjat att losa sig lite, vi far bo kvar i lagenheten ett tag till. Tjejerna som bor dar ar faktiskt jatte trevliga. Men den dar Linda som bodde dar innan ar sparlost forsvunnen. Hon ar skylldig alla en massa pengar typ, for hon har forstort vaggar och sant. Men vi rakar veta att hon borjar jobba klockan 15 pa Urban, sa vi ska ga dit och ta oss ett snack med henne.
Annars softar vi en del, laser bocker och kollar pa vanner :)

Jobbsokning borjar nog snart, men man vill fixa allt forst.

Jag har skrivigt lite da och da pa min laptop, som jag inte kunnat publicera for jag inte har internet pa den. Men det kommer..

Kommentarer
Postat av: stora syster

hej broran, jag saknar dig det va lange sen man horde din rost!

hoppas allt loser sig!

jag o groofy mar iallfall jatte bra.

vi ar nu pa khao lak ska till similian om 2 dagar!blir bara endagstripp hehe. inget rattboende har inte hehe.

vi hors sen pussss halsa empan!

2009-01-20 @ 13:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0