Låtskrivning med Ema

Nu har jag inte skrivit på otroligt länge, men det känns verkligen helt hopplöst tråkigt här hemma så det finns inget att berätta. Jag och Ema har lekt typ varje dag, så det är ju lite kul. Vi har åkt skridskor som ni sett på bilderna, två dagar i rad faktiskt. Fast idag blev det inget, istället har jag legat och tittat på typ tio vänner avsnitt.. Men eftersom varken jag eller Ema inte har några jobb så blir det ju att man hänger, så jag och Ema är just nu hemma hos mig, vi har faktiskt skrivit en låt, den är grymt bra. Ema på gitarr och jag plockar lite på pianot i refrängen. Texten är riktigt bra, vi är väldigt nöjda.

Ni ser, det finns inget att berätta, snart blir det London!

Kommentarer
Postat av: kim

jag begär en konsert innan du åker till london ;)

2009-01-07 @ 21:42:08
Postat av: kim

jag begär en konsert innan london! ;)

2009-01-07 @ 21:43:33
Postat av: ema

Du lyckades NÄSTAN med att få in EMA i varje rad!!! ;)



Å vadå att du har skit tråkigt i Sverige?!?! Jag trodde jag gjorde ditt liv till världens ROLIGASTE!

Shape up man!

2009-01-08 @ 01:50:29
Postat av: spemma

"Ema på gitarr och jag plockar lite på pianot i refrängen".... HAHAHAHAAAA!! det låter så kul!

"plockar lite på piano i refrängen..."

som att du typ inte gör nåt alls!

2009-01-08 @ 01:53:49
Postat av: Sussi

Är vi verkligen så hemska här i Sverige? Nu blir jag faktiskt lite arg när du skriver att du har tråkigt HELA tiden! Argh :(

2009-01-08 @ 21:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0