"No Solution"

"The little boy from Sweden
drink vodka all the time,
he puts weed in his pipe,
and smokes in front of the firelight."

Groooovy, groooovy, grooovy.... Jag tolererar inge nerklankande på min blogg, speciellt inte om min blogg. Min blogg handlar mesta dels om mitt fantastiska liv, och om mina resor i världen som får mig att inse kulturskillnaderna som finns. Just nu är det inte mycket som är nytt för mig då jag som alla vet befinner mig på hemmafronten, och har gjort det i två veckor. Men som alla vet vid det här laget så flyttar jag till London på fredag och då är jag säker på att jag kommer få en massa ny insperation inflygandes i min hjärna. Så nu vet ni det.

Om jag skulle berätta om min dag idag skulle det vara såhär: Idag lärde sig Phoebe cykla... ...med stödhjul. Monica gjorde godis till alla grannar. Rachel strulade runt med sin sekreterare. Ross lärde sin son om Hannukah. Chandler försökte muta till sig ett bord på en resturang. Och Joey spelade på sina nya trummor. Åhh just det... ...Edie och Susan blev inlåsta i en källare. Bree hade lite svårigheter med Andrews pojkvän. Lynett hitter Porter som även slapp fängelse då fallet lades ned. Gabi hade svårt att få hennes två döttrar att lysnna på henne.

Ja ni fattar, jag har kollat på Vänner och DH. Men jag har även åkt med Ema till Solna och köpt en dator till henne. Och så har vi skrivit klart vår låt.

ciao

Kommentarer
Postat av: ema

shit har det bara gått 2 veckor? känns som du vart hemma i 2 månader minst...

2009-01-13 @ 18:10:55
Postat av: Groovy

Solly! Jag langtar tills fredag, eller kanske lordag da du har skrivit nagot. Men hoppas du stannar tills jag aker dit, da maste vi ju traffas! Hoppas du kan folja med pa konserten. Kram

2009-01-14 @ 14:23:08
URL: http://vante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0