Robema Production

Hela dagen har varit full av musikskapande. Jag och Ema har spelat in vår låt "No Solution" som jag kommer lägga upp på min blogg lite senare, dock bara ett smakprov. Eftersom det är vår alldeles egna låt som vi skrivit och gjort själva så vill vi inte lägga ut den. Vi har ju inte patent på den.. Men ett smakprov kommer som sagt.
Sen har vi även gjort en egen version av Death Cab For Cuties låt "Transatlanticism" som jag kommer publicera inom kort. Vi är tyvärr inte helt nöjda med inspelning en av den, då vi fick göra lite mix och sånt. Men den är helt okej. Och om ni undrar så är det jag som spelar piano på båda låtarna och ema spelar gitarr på "No Solution".
Kommer om någon timme kanske.
ciao

Robema Production

Kommentarer
Postat av: :)

man kan inte ha patent på en låt, det är bara för tekniska uppfinninar. Däremot har ni upphovsrättskydd och det uppkommer automatiskt när ni gjort ett verk! så det finns inget annat än piratkopior att oroa sig för :)

2009-01-15 @ 18:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0