Seaside

Nu ar det mandag har i London och jag gick upp tidigt for att aka ivag och lamna ut CV:n. Det kanns ganska hopplost att hitta jobb har, men jag vet inte. Jag ksa fortsatta lite till sa far vi se. Emelie har bokat en hembiljett den 3 februari, men jag kommer inte aka med henne. Jag har bestammt att jag stannar tills dess att Groovy kommer hit och forsoker hitta jobb, annars aker jag hem med henne.
Idag gick jag aven in pa Au Pair world och sokte lite Au Pair jobb har i UK. Fick svar pa en gang av en familj som var intreserade, sa kanske Au Pair igen? Dom bodde nere vid kusten och det tog ca 1 timme med tag till London. Det var en 12-arig pojke man skulle ta hand om, later inte helt fel.

Vi gick just nu pa en gata fran Tottenham ct rd, den var avsparrad och helt plotsligt kom det varsta poliseskorten, det var coolt. Mitt favvostalle i London ar verkligen Soho, alskar den delen.

Jag har flera ggr tankt beratta om vad dom bygger ca 100m fran dar vi bor i Stratford, men alltid glomt. Nu kom jag ihag, ca 100 m fran varat lilla hus bygger dom den enorma OS-arenan som ska sta for invigningen pa OS 2012. Det finns billder pa Stratford Station som visar hur den kommer se ut. Det skulle inte vara helt fel att bo dar vi bor nu da.

Imorgon, eller nagon annan dag i veckan ska jag och Emelie ga pa musikal vid Piccadilly Circus, antingen Lejon Kungen eller Billy Elliott, vi far se.

Kommentarer
Postat av: Tessan

broooeee <3 allt är super bra här hemma. det går jätte bra i skolan och allt. är glad att du sa till mig att man måste våga chansa ibland. saknar dig <3 / sis

2009-01-26 @ 19:47:26
URL: http://sundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0