Soho

Fan va det ska klagas! Jag skriver nar jag kanner for det. Vem ar Petra? ;)

Sitter just nu i Londons Soho och skriver i min blogg. Det har inte hant sa mycket, forutom att jag faktiskt sokt jobb. Men jag ska borja pa riktigt nu, sa jag far ett jobb snart. Ska dela ut mitt CV tills det att jag inte har nagra kvar, och jag kan meddela att jag har en del.

Kan ocksa saga att jag alskar min bok jag laser, snart ar jag klar med andra stig larsson boken, men eftersom Emelie laser den tredje maste jag lasa sakta for hon ha mer kvar an vad jag har.

En vecka har gatt nu, tiden gar snabbt, lite langtrakigt ibland men men.. Vi bor fortfarande kvar i varat kyliga rum i Stratford, fast i natt var jag tvungen att ta av mig klader for att det var sa varmt. Dom vi delar lagenheten ar snalla, speciellt en tjej, hon har givit oss lite tips pa vart man kan soka jobb. Dom andra ar okej, man marker inte av dom sa mycket.

Jag saknar USA maste jag erkanna. Manniskor i USA ar mycket mer trevliga och man forstar vad dom sager.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag håller med dig om att folk klagar. Skit i dem!! :) Ha skoj och lev för dagen, det är ju inte som att det går nöd på er! :D hihi och vänner är ett MÅSTE. Keep up the good work!

2009-01-24 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0