"Until It's Time To Leave"

Jag vet att det är dålig uppdatering, men för det första har jag inte kommit in i någon rymth här. I staterna skrev jag innan jag gick och la mig, men här är det så konstigt. Och för det andra är det inge roligt att skriva om det jag gör nu, finns inga roliga berättelser liksom. Bloggen kommer nog vara lite halvtråkig fram tills jag åker till London, som det för övrigt nog kommer bli. Jag vet inte riktigt hur svårt det kommer vara att skaffa jobb och så, tydligen ska det ju vara sämsta tänkbara period att åka i, början av året, och plus denna finanskris. Men "If you never try, you'll never know".

Gårdagen var bra, det blev em lunch i Sigtuna, men inte på Valvet :O Vi gick istället till Café Myntet där Sussi jobbar. Det var jag, Tobbe och Emelie som var där och luncha. Och sen efter det drog jag hem och städade lite och så, eftersom mamma och lillasyster skulle komma. Strax innan 20.00 åkte jag och hämta mina hundar hos hundvakterna, sen åkte jag till Arlanda och hämta mamma och Therese. Det kändes inte som det var tre månader sen sist, lite konstigt också att det var dom som kom hem och inte jag, förstår ni hur jag tänker?

"Until It's Time To Leave" kommer alltså bloggen var ganska händelselös. "Until It's Time To Leave" är en låt av ïord, som gör otrolig skön musik. På deras myspace sida kan du hitta en låt, sjuuukt bra. Och för övrigt känner jag halva bandet, dvs en person, Hans.

 >>>>Här kan du lyssna på ïord<<<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0